BOOS
BOOS

 

جدیدترین پ ن پ های خنده دار برای اس ام اس

توی راز بفا پلنگه پشت علفا قایم شده ، گوزنه هم داره در و دیوارو نگاه میکنه ! برگشته میگه پلنگه میخواد گوزنو بگیره ؟ گفتم پَ نَ پَ میخواد بره جلو یهو بگه پخخخخخخخخ گوزنه بترسه بعد بشینن دور هم بخندن !
.
.
بهش میگم در دادگاه سرنوشت ، عشق حکم سنگینی برای من نوشت ! میگه جدایی ؟ گفتم پَ نَ پَ سیبیل آتشین !
.
.
رفیقم پرسید : ماهی رو هروقت از آب بگیری تازس ؟؟؟؟؟ گفتم پَ نَ پَ ماهی رو هروقت از آب بگیری باید آخر پاییز بشمری !
.
.
کاغذ کادو گرفتم دستم ، برگشته میگه میخواید برای کسی کادو ببرید ؟ گفتم پَ نَ پَ میخوایم دیوارامو باهاش موکت کنیم !
.
.
گوسفند بستیم توی حیاط ، همسایه میگه میخواید قربونی کنید ؟ گفتم پَ نَ پَ میخوام باهاش موزاییکارو شخم بزنیم !
.
.
برگشته میگه به نظر تو یکی از معضلات فکری کودکان اینه که چرا داداش کایکو دسمال قدرتشو توی جیبش نمیزاره ؟ گفتم پَ نَ پَ معضلشون اینه که چرا آمریکا با وجود بحران اقتصادی ، از حضور نظامی در افغانستان دست برنمیداره !
.
.

رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده ، اومدم حسابشو برسی !
دکتره میگه یعنی میگی بکشمش ؟ پَ نَ پَ گفتم دکتری یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه !
.
.
امروز سر کلاس یه زنبور رو گرفتم پا شدم رفتم پنجره رو باز کردم که بندازمش بیرون استاد گفت : زنبوره ؟ پیش خودم گفتم : لا اله الا الله !!! بعد میگه : میخوای بندازیش بیرون ؟؟؟ دیگه عنان از کف دادم و گفتم : پَ نَ پَ بیچاره نابیناست دستش رو گرفتم به در و دیوار نخوره !!!
.
.
به استاد ماکت ساختمون دارم نشون میدم ، برگشته میگه پله هم دار : میگم پَ نَ پَ با قلاب میرن بالا !
.
.
رفتیم ایستگاه مترو شونصد نفر وایسادن مترو بیاد سوار بشن ، برگشته میگه اینا منتظرن مترو بیاد ؟ گفتم پَ نَ پَ اومدن برای تو سفر خوشی رو آرزو کنن بعد برن خونشون !
.
.
روی کنسرو نوشته تاریخ مصرف ۹۰/۶ ! میگه یعنی از این تاریخ به بعد نباید مصرف بشه ! گفتم پَ نَ پَ باید تا این تاریخ باز نشه تا کاملا جا بیوفته !
.
.
رفتم چسب عضله بخرم ، فروشنده میگه برای درد عضلات میخوای ؟ گفتم پَ نَ پَ میخوام یه تیکه پهن بندازم روی دماغم کلاسش بره بالا !
.
.
بهش میگم کمرم درد میکنه ! میگه مشکل دیسک داری ؟ گفتم پَ نَ پَ دیسکش تمیزه ولی لنزش یه کم کثیف شده !
.
.
دارم چشممو باز و بسته میکنم ، اومده میگه چیزی رفته توی چشمت ؟ گفتم پَ نَ پَ دارم با چشمم دراز نشست کار میکنم !
.
.
توی سایت نوشته دیدگاه خود را بیان کنید ! میگه منظورش اینه که نظرمونو بگیم ؟ گفتم پَ نَ پَ منظورش اینه که چی میبینی ؟ کلا میخواد ببینه کوری یا نه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:پ ن پ جدید, توسط سامان